La visita
Fora de mi
El noi del vestit
Los gemelos Tupper arrasan la ciudad
Córrer sense por

RESSENYA: JO QUE VAIG DORMIR AMB LLEONS

2 d’abril del 2017


JO QUE VAIG DORMIR AMB LLEONS
 
Text: Laia Longan

Il·lustracions: Sonja Wimmer
Ed. Animallibres

"Era una mena de moment robat, i potser per això aquella fotografia fascinava tant a en Tom."

El llibre explica la història d'en Tom, un nen que viu en un orfanat amb un altre nen que es diu Charles i que és el seu millor amic. Un dia, tots els nens de l'orfanat marxen a veure una funció de circ menys el Tom, que prefereix quedar-s'hi. Aleshores, apareix una nena rossa a la seva finestra que es diu Lana. La nena és trapecista i li proposa anar a veure el circ però el Tom s'hi nega i li demana que marxi. La Lana marxa i el Tom comença a pensar en la possibilitat d'anar al circ. Finalment, canvia d'opinió i hi va. 

Una vegada al circ, el Tom veu com un lleó vol atacar un home. En Tom s'hi acosta i el lleó el mira als ulls i decideix aturar-se. És com si tots dos ja es coneguessin. Aquesta situació fa que en Tom prengui una decisió important: vol ser domador. 

Aquest llibre és molt fàcil de llegir i l'acabes ràpid. Tot i així, a mi m'ha costat una mica entrar en l'aventura i el ritme de les primeres pàgines és un mica lent. No m'ha acabat d'agradar tampoc, descobrir el final del llibre a mig llibre. Tot i així és una bona lectura per a lectors més petits com ara de vuit o nou anys.



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar un comentari al nostre blog!